24 Eylül 2010 Cuma

Kalpten süs

Selam.Güzel bir süs yaptım.Kapıya cıngıl gibi asılabilir,bahçe dekoru olarak kullanılabilir,sehpa üstünü süsleyebilir.Bunun için kurabiye kalıbının ip geçirilecek kısmına pipet sıkıştırdım,kalıba alçıyı döktüm.İsterseniz nazar boncuğu gibi süsler ekleyebilirsiniz,sim serpebilirsiniz.Kuruyunca jüt ipini geçirip boncuklarla süsledim ve altına çan bağladım,başka bir şey de bağlanabilir.En son isterseniz vernikleyebilirsiniz.Diğer yaptıklarımı görmek için http://www.10marifet.org/ sitesindeki sayfama bekliyorum. Pin It Now!

2 yorum:

imez dedi ki...

ellerinize sağlık, çok güzel olmuş hepsi.Kavanozlara yaptığınız mumları ben de denedim bu yaz bahçemde kullandım,çok doğal ve güzel görüntü oluşturdular...

ssselenc dedi ki...

Teşekkür ederim.Bahçede çok hoş duruyor gerçekten.

Pin it

Popüler Yayınlar