23 Kasım 2012 Cuma

Ahşap kıl testere çalışmalarım-2

Bu haftaki kursta da bunları yaptık.Daha çok ev aksesuarı gibi kullanabileceğim objeler yapmayı seviyorum.Ama daha iyi yapmaya başladığımda Atatürk tablosu,hat yazıları,3 boyutlu objeler yapmayı ve ahşap yakma ile beraber çalışmayı düşünüyorum.
peçetelik

mumluk

Muhammed hat yazısı pano


sallanan at



Kıl testere ile ahşaptan hem gazetelik,peçetelik,avize,raf,çerçeve gibi ev aksesuarları hem de hat yazılı panolar,resimler,oyuncaklar ve süs eşyaları yapabiliyorsunuz.Kursu çok sevdim ve herkese de tavsiye ederim. Pin It Now!

9 yorum:

twinpeakprimitives dedi ki...

Hepsi birbirinden keyifli objeler. Elllerinize sağlık. Sallanan atları çok seven biri olarak ona pozitif ayrımcılık yapayım yine de :)

İyi haftasonları,

Ada Deniz dedi ki...

çok güzeller:)))

matematikcizafer dedi ki...

çok beğendim, elinize sağlık. ben bunları asla beceremezdim.

ssselenc dedi ki...

Teşekkürler arkadaslar.kıl testereye yeni başlayan biri olarak motivasyonumu arttırıyorsunuz

wantthefashion dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim. dıy çalışmalarınız çok güzel. Sevgiler.
http://wantthefashion.blogspot.com/

ssselenc dedi ki...

Teşekkür ederim wtf? sağolun size de sevgiler

Ahmet dedi ki...

çok güzel olmuş. elinize sağlık. plan paylaşabilir misiniz acaba? :) http://ahmetkarci.blogspot.com.tr/

Unknown dedi ki...

bu kursa nasıl katılabilirim

ssselenc dedi ki...

Bu kurs Demircideydi.Ordaysanız katılabilirsiniz.Artık Akhisar'dayım.Akhisarda da kurs var

Pin it

Popüler Yayınlar