7 Şubat 2011 Pazartesi

Yaptıklarım ettiklerim

Evimde yaptığım ufak tefek dekorasyon fikirlerimi paylaşmak istiyorum.


 İkea'dan alldığım boyutlu çerçeveye deniz kabukları koyarak fotografımızı süsledim.Deniz kabuklarıyla yapılan süsleri çok severim.


 Bu avizeyi 2 tane kare danteli birleştirerek yaptım.Çiçek teline dikerek yuvarlak şeklini verdim.


 Süper bir fikir daha.:)Düğmeleri misineya geçirip cıngıl yaptım.Evi renklendirmek ne kolay.


 İkea çerçevesini eskitilmiş renk veren ahşap boyasıyla boyadım.İzmir Saat Kulesi'ni  çerçeveye yerleştirdim.


Negatif filmini zımbayla kalp şeklinde birleştirip süs yaptım.


 Bu da kalıba döktüğüm alçıdan kalp süsüm.


 Bunlar da evimi süslemek için yaptıklarım.Otantik bir hava katmak için doğal malzemeler kulllanmayı seviyorum.



Urla'da yolda gördüğüm ağaç kütüğü .Görünce fotografını çekmeden edemedim.:)



Pin It Now!

Pin it

Popüler Yayınlar