23 Ocak 2014 Perşembe

Kalpli mumluk

Mumlukların tasarımı ahsap boyama kursu hocama ait ..Parçaları kavak kontrplaktan kıltestereyle kestim ve yapıştırdım.9,10,11 cm kareler kesip mumluk olacak şekilde birleştirdim.3 farklı boyuttaki mumlukları astar boyasıyla beyaza boyadım.2 tanesini kırmızı,beyaz renklere boyayıp,ortancasına pötikare dekupajı yapıştırdım.Stencil çalışması yaptım.Pötikare kalp ahsapları da yanlarına yapıştırıp birbirini tamamlamasını sağladım.


























Pin It Now!

7 yorum:

AslıASLI dedi ki...

O kadar güzel olmuşlarki ne yazacağımı şaşırdım, hepsi hem renkleri, hem görünüşleri ile harika olmuşlar. Valla ellerinize zevkinize sağlık.

Öznur dedi ki...

ellerinize sağlık, çook güzeller :)

miyavkedicik dedi ki...

Çok çok şık çok güzel ve şirin olmuş.. Ben çok sevdim..

Neslihaneryuksel dedi ki...

Fotoları takip ederken sonucu hiç öyle beklemiyordum.Harika olmuşlar bayıldım ellerinize sağlık..

ssselenc dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar.güzel yorumlarınızla çok mutlu oldum

ayyüce & zeynep dedi ki...

Çok güzeller :) ellerinize sağlık

ssselenc dedi ki...

çok teşekkürler sağolun

Pin it

Popüler Yayınlar