9 Haziran 2015 Salı

Çıtalardan Mumluk

Çıtalardan ne yapabilirim diye düşünüyordum.İnternette gezerken doğal tahtadan yapılmış mumluk görünce çıtalardan benzerini yapmaya karar verdim.Çıtaları zımparalayıp hızlı yapıştırıcıyla yapıştırdım.Alt ve üst kısmını kontrplakla yaptım.Altına ısıdan etkilenmemesi için tenekeden parça kesip yerleştirdim.Üste telden asma yeri yaptım.Sadece görsel bir bahçe ,balkon süsü olarak kullanılabileceği gibi cam kap içinde tealight mum konarak mumluk olabilir,led ışık konabilir,cam,şeffaf plastik gibi ışık geçiren şeyler yapıştırılabilir.Kararsız kaldığımdan boyayamadım.Ama doğal ,otantik görünümünü sevdim.










Çıtalardan başka neler yapabilirim, bana fikir verebilir misiniz ?

Pin It Now!

2 yorum:

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Çok güzel görünüyor bayıldım açıkçası :)

ssselenc dedi ki...

:)Teşekkürler.çıta kullanışlı ve pek çok çalışma yapılabilecek bir malzeme

Pin it

Popüler Yayınlar