19 Mayıs 2016 Perşembe

Mutfak Rafım

Kıltestere makinasıyla yaptığım ilk çalışmam mdf mutfak rafı oldu.İlk kez bu kadar büyük bir çalışma yapıyorum.Mutfağımın dolabına artık fincanlar sığmadığından ayrı bir raf yapmak istedim.Rafları,yan ve arka parçaları makineyle kesip zımparalayıp hızlı yapıştırıcıyla yapıştırdım.Rafların yan parçalarla birleşen yerlerini daha sağlam olması için vidaladım.Birleşme yerlerinden,kenarlardan tutkalla da geçtim.Kuruduktan sonra önce iki kat duvar astar boyasıyla,sonra da beyaz ahşap boyayla(rich) boyadım.Köşelerden delip telle duvara astık.Pötikare kumaş,doğal ip ve kalple süsledim.Mutfak rafına çay-kahve malzemelerini , fincanları koydum.Tabaklık ,bardaklık olarak da kullanılabilir.

https://www.instagram.com/ssselenc/
https://tr.pinterest.com/ssselenc/benim-hobi-dunyam-my-blog/













Çay-kahve rafım


Pin It Now!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

İYİ GÜNLERDE KULLANIN ŞAHANE OLMUŞ.

ssselenc dedi ki...

Teşekkür ederim sağolun.

Pin it

Popüler Yayınlar