23 Haziran 2016 Perşembe

Pembe Takı Kutusu

Arkadaşım benden pembe ,sade bir takı kutusu yapmamı istemişti.Kurs kapanınca kutu yapamamıştım,çünkü kalın mdf makineyle kesiliyor.Eve kıltestere makinesi alınca yaptım.İlk kez kutu yapıyorum. Mdfleri makineyle kesip zımparaladım.Parçaları hızlı yapıştırıcı ve tutkalla birleştirdim, menteşelerini taktım.Önce astar boyasıyla boyadım; hafif zımparalayıp iki kat  pembeye boyadım.Kapağın açılan köşelerine mıknatıs koydum.Beğendiğim ve birgün kullanırım dediğim dekupajı yapıştırdım.Aslında eskitme de yapmak istiyordum,ama arkadaşım sade olsun,düz pembe olsun dediğinden eskitme yapmadım.Stencil ile gül deseni yaptım,parıltı sevdiğinden simli boyayla kenarlarından geçtim.Ama sonra sim yapmasa mıydım acaba diye düşündüm.Yazın inşallah hediyesini vereceğim.Umarım beğenir.






















Pin It Now!

Hiç yorum yok:

Pin it

Popüler Yayınlar