12 Ekim 2017 Perşembe

Şişe Açaçağım

Pinterestte gördüğüm açacak çalışmasını çok beğendim.Ahşabını yazın bir arsaya atılmış eski tahta parçasından yaptım.Tahtayı kıltestereyle şişe şeklinde kestim ve zımparaladım. Tahtada gececek kadar kesip evdeki gazoz açacağını geçirip sabitledim.Altına kapakları tutmasi için mıknatıs yapıştırdım ve doğal rafyayla süsledim.Masaüstünde kullanacağım.Duvara asılacaksa altına kanca takılıp kapaklar asılan torbaya toplanabilir.Bu çalışma doğal,eski ahşaplarla daha güzel oluyor.Ama boyanıp eskitme yapılabilir, dekupaj yapıştırılabilir.Mesela bir içeçek markası,temaya uygun bir yazı,resim,stencil ,dekupaj resmi şişeye uygulanabilir;ahşap yakma da yapılabilir.Yurtdışında bunun için özel,vidayla tutturulabilir açacaklar satılıyor.Ben bulamadım,evdeki açacakla yaptım.Çok kullanışlı,işe yarar bir çalışma,duvara sabitlendiğinde şişe açılırken düşen kapaklar mıknatısta toplanıyor.
Kalan tahta parçasıyla da küçük bir balina yaptım.














Pin It Now!

Hiç yorum yok:

Pin it

Popüler Yayınlar