15 Mart 2018 Perşembe

Patili Çerçevem

Bu çalışmanın benzerlerini  nette ve çin malı hediyelik eşyalar satan magazalarda görüyordum.Bir benzerini de kendi zevkime göre yaptım.Kemik ve  kalp çerçeveyi kavak kontrplaktan kıltestereyle kesip boyadım,mum kullanmadan zımparalayıp eskitme yaptım.Love yazısını kontrplaktan kesip yapıştırdım.Diğer yazıları tahta baskı ile sünger fırçayla yaptım.Son olarak yağlıboyayla eskittim ve kağıt iple süsledim.Önce sadece beyaz üzerine yazıları yazdım.Sonra fikrimi değiştirip kalpli çerçeveyi kırmızıya boyadım.Her iki fotografı da blogumda paylaşıyorum.3 renkle ve eskitme teknikleri  kullarak tamamladım.
Kedi ,köpek gibi evcil hayvanı olanların,hayvanseverlerin daha çok hoşuna gideceğini düşündüm.Mesela,köpeğinizin ismini yazıp,fotografını çerçeveye koyabilirsiniz; kapıya asacaksanız hoşgeldiniz,merhaba gibi yazılar yazabilirsiniz.Sevdiğinizle veya kedi-köpeğinizle beraber fotografınızı koyup asabilirsiniz. Köpek kulübesine sadece kemik şeklindeki ahşaba love veya köpeğinizin ismini yazıp asabilirsiniz.













Pin It Now!

2 yorum:

NOWACRAFT dedi ki...

Çook şirin olmuş, ellerinize sağlık.

ssselenc dedi ki...

Çok tesekkür ederim Nowacraft :)))

Pin it

Popüler Yayınlar