22 Ocak 2011 Cumartesi

Dekor denemelerim



 Son zamanlarda en çok sevdiğim uğraşlarım arasında karatahta boyasıyla bir şeyler yapmak var.Daha önce yapıp paylaştığım tahta bloklardan doğal çerçeveyi bu kez karatahta boyası(siyah mat sentetik boya) ile yaptım.Böylece tebeşirle tarih,yer ve çeşitli notlar yazabilirim.Kenarları tırtıklı takvimi de bu boyayla boyadım ve çerçeveye negatif fotograf havası verdim.


Karatahta boyalı çerçevem

Buzdolabı süsüm

Fotoğraflık
 Aşağıdaki mumluğu yağlı pişirme kağıdını pet şişe tabanına sararak yaptım.Üzerindeki ay ve yıldız şekillerini şablonlu cetveli koyup maket bıcağıyla keserek yaptım.Dastilleağaçlarını çizdim.Asetatlı siyah kalemle de yapılabilir ve bu gölge havası katabilir.

Yağlı kağıttan mumluk

Doğal kapı süsüm

Kot kumaşından kaplama kalemlik

Kutu kaplama kalemlik

Buzdolabı magneti(notluk,kalemlik)

Yapışkanlı kağıtla kutu kaplama

Paletten keyif köşesi


Bu paleti bulunca çok sevindim.Yarım ve birkaç tahtası bozuktu.Tamir ettik,temizledik,sağlamlaştırdık.Üzerine minderler koyup polar  kumaşla örttüm.Sobanın yanında sıcak,samimi bir oturma köşesi oldu.Bir de önüne  kütükten sehpa koyduk.Şark köşesi yapmak için veya çatı katı,balkon,bahçe gibi yerleri değerlendirmek için paletler harika fikir.Keşke sağlam birkaç tane palet bulabilsem.Bir de kasadan yapılan dekor örneklerini beğeniyorum ve bulursam yapmayı düşünüyorum.Doğal malzemelerle çalışmayı seviyorum ve sonuç da güzel oluyor.

Basit süsler,yapımı kolay çalışmalar ile evim daha bir güzel oldu.:)))
Pin It Now!

Pin it

Popüler Yayınlar