14 Ocak 2011 Cuma

Dekorasyon örneklerim

Bu kez yaptıklarım doğal ve doğala yakın malzemelerden yapılan hobiler.Kütüğü matkapla oyarak basit dekorasyon süsleri yaptık.En çok da bu ağaçtan yaptıklarımızı sevdim.Sizin de yorum ve önerilerinizi bekliyorum...

Küçük boy kütükler kesilip matkapla oyuldu.Biraz zor olacak ama kütüğü ince kesip bardak altlığı yapmak istiyorum.

Tek bir çiçek ,dal koymak için vazo/çiçeklik.Tığ işi yün çiçek koydum.

Bu da en beğendiklerimden.Çok işime yaradı,artık kolyelerim birbirine dolaşmıyor.Hem de odamı süslüyor.
Herkese yapmalarını tavsiye ederim.Çok hoş görünüyor ve kalemleri toparlıyor.Yapımı biraz uğraştırıyor.Matkapla oyduktan sonra ahşap oyma aletleriyle düzeltmek gerekiyor.Sonra da koruyucu vernikle cilaladık.

Bir geri dönüşüm/dıy daha...Kavanozu oluklu mukavva ile kaplayıp kırnapla kurdele şeklinde süsledim.Oldu bana fırçalık.

Tuvale kuru asma yaprakları yapıştırdım.Yapraklar boyanıp boya baskısı da yapılabilir.

Bu da benim resmim.:)Kartonu çerçeve şeklinde kestim.İğneada'dan topladığım deniz kabuğu parçalarını yapıştırdım.Çok hoş oldu ,pırıl pırıl parlıyor.

Doğal bir çerçeve örneği.Uzun blok tahtaları.çerçeve yaptım.Sonra meşe rengi veren koruyucu vernik(wood stain) ile cilaladım.

Bu da benim tuz lambam.:)İçinde çay bardağı,tealight var.2 cam arasına kayatuzu doldurdum.Kavanozun dışını kırnapla süsleyip kalp şeklinde kestiğim kenar dantelini yapıştırdım.

Bazı fikirler hayal ettiğimden de güzel oluyor.

Buralarda keçe olmadığı için temizlik bezlerinden yaptım bu süsü.



                                          
Ve yapmayı çok sevdiğim kalp süsler.

Pin It Now!

Pin it

Popüler Yayınlar