14 Temmuz 2013 Pazar

Ahsap tepsiler

Kurs bittikten sonra tatilde yaptığım ilk çalışmalarım tepsi.Birbirinin zıddı olacak şekilde  2 tane yaptım.Birini ketenrengi üzerine antik kahverengi ile mumla eskiterek diğerini tam tersi renklerde yaptım.Tepsilerin arkasına birbirinin zıddı olacak şekilde çatlatma yaptım.Dekupaj kağıdı çuvalbezi üzerine çay ve kahve desenli.Eski temalı ekitilmiş tepsilerim oldu.









Kursa gitmeden önce yaptığım tepsimi de kursta ögrendiklerimle yeniledim. Kenarlarına bezle metalik altın rengi sürdüm ve iç kenarlarına altınrengi dolgu boyasıyla noktalar yaptım.

Pin It Now!

2 yorum:

miyavkedicik dedi ki...

Ah bayıldım hiç böyle eskitme yapmamıştım ben de bir denemek istiyorum..
Ellerinize sağlık...

ssselenc dedi ki...

teşekkürler mıyavkedicik

Pin it

Popüler Yayınlar