11 Temmuz 2013 Perşembe

Geridönüşüm mumluklar

Netten görüp yaptığım mumluklar.Hepsi de geridönüşüm çalışması.Bunları balkonda kullanmayı düşünüyorum.
Teneke gazoz kutusunu maket bıçağı ile kestim.Elimle bastırıp düzelterek şekil verdim ve astar boyasıyla boyadım.






Salça konserve kutusunu çiviyle kalp şekli olusacak şekilde deldik.Yine astar boyası ve ahsap boyasıyla boyadım.Dekupaj yaparak  daha güzel olabilir.





 Bu da kavanozu dantel ve boncukla süsleyerek yaptığım mumluk.


Pin It Now!

3 yorum:

Unknown dedi ki...

harika birer dıy çalışması olmuş bunlar, çok başarılı ellerinize sağlık çok beğendim..

Sevgiler.

miyavkedicik dedi ki...

Geri dönüşüm projelerinin hepsine bayılıyorum. Cidden çok güzel olmuş.. Kavanoz değerlendirmenize bayıldım ayrıca..
Selam ve sevgilerle..:))

ssselenc dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar

Pin it

Popüler Yayınlar