8 Mart 2013 Cuma

Akhisar'da keçecilik

Akhisar'a taşındıktan sonra burayı daha iyi tanımak için araştırmalara başladım,müzeye gittim,kasabayı gezdim.Burda keçecilik,semercilik,at arabacılığı ve süslemesi,tütüncülük meşhurmuş.Zamanla bunlar azalmaya başlamış.Tütünün yerini zeytin almış.Şu anda bir tane keçecilik dükkanı var ve o da belediye tarafından destekleniyor.Keçe dükkanının sahibi Orhan Patoğlu insanlara keçe ürünlerini sergiliyor ve bilgi almak isteyenlere yardımcı oluyor.Size müzede gördüklerimi ve keçe ustası Orhan Patoğlu'nun çalışmalarını tanıtacağım.Keçeyle ilgilenen blog arkadaslarımın ilgisini çekeceğini düşünüyorum.










bu yazgıyı çok beğenip aldım

müzeden efe kıyafeti

müzeden keçe örnekleri

müzeden örnekler






Akhisar'da mayıs ayının son haftasında yapılacak  Çağlak Festivali'nde keçecilik sanatı ile ilgili sergi olacak.Bunları ve daha fazlasını görme şansı bulabilirsiniz.

Pin It Now!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bloğunuzu bugün ilk defa gördüm. ama bundan sonra düzenli takip edicem. özellikle akhisardan resimler görmek hoşuma gitti. çünkü ben Akhisarlıyım. ama maalesef orada yaşamıyorum.
blog ziyaretine gelince hobi işlerine merak saldım. blog blog gezip bilgi alıyorum

ssselenc dedi ki...

Blogumu beğenip takip etmenize sevindim.Tesekkür ederim.Ben de sizi takipteyim.Herkesin birbirinden esinleneceğ şeyler vardır.Umarım blogumdan faydalanırsınız.Hobi çok büyük bir alan.Ben de fikir edinmek için hobi bloglarını gezerken kendimi kaybediyorum ve begendiklerimi kendime uyarlayıp yapmaya çalışıyorum.:)

Pin it

Popüler Yayınlar