7 Mart 2013 Perşembe

Çiko

Eskiden hemen her evin duvarında bu ağlayan Çiko tablosu varmış.Ahsap oyma kursuna giderken aklıma bu tablodan yapmak gelmişti.Ama oyma değil de yakma olarak çalıştım.Ahsap yakmada henuz acemiyim.Umarım iyi iş çıkarmışımdır.Önce kavak kontrplaktan resmi yapacagım büyüklükte parça kestim.Yakma işlemi bittikten sonra çerçevesini yapmak için huş kontrplaktan çerçeve kestim.Daha doğal deseni olan bir ahsap olduğundan huş kullandım.Antik eskitme ahsap boyasıyla de çerçeveyi boyadım,huş ahsabının desenleri de görülüyor.Son olarak da yapıştırdım.Yorumlarınıza sunuyorum arkadaslar.





Pin It Now!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

o resmi hatırlıyorum, doğrusu sizin çiko daha sevimli olmuş. hatırladığım biraz ağlamaklı duruyordu. ben çok beğendim.çalışmalarınızda kolay gelsin..

ssselenc dedi ki...

Tesekkür ederim mor yesil.yakma işinde acemiyim ama beğenenleri görünce mutlu oluyorum.

Pin it

Popüler Yayınlar